wtorek, 28 lipca 2015

Jak uszyć woreczki na lawendę


Po powrocie do domu zobaczyłam kwitnąca lawendę i od razu postanowiłam, że uszyję woreczki.

Z pomysłu do realizacji minęło może pół godziny. Nie wiedziałam tylko czy ozdabiać jakoś worki czy zostawić je w stanie surowym. Miałam małą rozkmine nad tym, w końcu postanowiłam naszyć wizerunki lawendy. Kwiaty naszyte są fioletową nitką za pomocą zygzaka, a łodyżki ściegiem prostym. 

Woreczki są bardzo proste w wykonaniu i polecam je każdemu. Moje maja tunel na sznureczek, tudzież wstążkę. W moim przypadku, każdy ma inny wariant zamykania, bo nie mogłam się zdecydować. Wydaje mi się, że z naturalnym sznurkiem wygląda całkiem fajnie.

Nawet zrobiłam zdjęcia poszczególnych etapów szycia, jak widać po krzywych krawędziach wszystko szyte na oko. 





Teraz lawenda może leżeć i pachnieć :D

12 komentarzy:

  1. Śliczne :) U ciebie nawet pokazane, jak uszyć woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne woreczki :) Szkoda, że do szycia mam dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) już wyobrażam sobie jak nieziemsko będzie w nich pachnieć lawenda :) kocham ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczki są urocze :) ale mnie powaliło to jak wyszyłaś lawendę, normalnie pomysłowość najwyższych lotów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykonanie. Uwielbiam takie woreczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i efektowne:) oraz bardzo praktycznie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia szyła takie woreczki, kiedy byłam mała. Wspomnienia wracają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żebym ja umiała coś uszyć na maszynie :) Przepiękne woreczki, przepięknie udekorowane :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw ślad po sobie. Będzie mi bardzo miło.