poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Kosmetyczka


Kosmetyczka- niezbędnik w każdym domu, a nawet torebce. Zawsze się przydaje. Na kosmetyki, na jakieś bzdety, albo jako pokrowiec. Ta oto kosmetyczka powstała jako prezent urodzinowy. Jest dosyć obszerna z pewnością pomieści trochę dupereli.


Z zewnątrz uszyta z grubej bawełny, w środku z czarnej podszewki. Niestety nie miałam materiału nieprzemakalnego, a szkoda bo byłby zdecydowanie praktyczniejszy.

Uszyta jest prosto, zwyczajnie z prostokąta :) ma szersze dno dzięki czemu może stać i zaokrągloną górę przy zamku tak o, żeby nie było za nudno :) szybko i praktycznie. Mam tylko nadzieje ze będzie się dobrze sprawować.



Wbrew pozorom dużo szyje ostatnio, ale jakoś nie mam czasu na pisanie i robienie zdjęć.
Paski w tle to poszewki na poduszki które ostatnio uszyłam ;) przydała by się jeszcze poszwa na kołdrę, ale to w swoim czasie .


I małe słodkie czekoladowe pan cake (przepis z  bloga ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, zostaw ślad po sobie. Będzie mi bardzo miło.