sobota, 19 marca 2016

Kurka na święta - DIY, Szablon




Święta już tuż, tuż, więc najwyższy czas na dekoracje. Mam tutaj mały, szybki instruktaż jak łatwo można uszyć świetne kurki, które będą cieszyć nasze oczy.



Mały szablon dla ułatwienia TUTAJ , mam nadzieje, że działa poprawnie.

Zacznijmy od dwukrotnego odrysowania wykroju i wycięcia z tkaniny.
Potrzebny nam będzie także dzióbek, ogonek i grzebień dla naszej kurki, oraz wypełnienie (u mnie z poduszki z ikei).

Dzióbek to trójkącik, może być wycięty z filcu, lub innego niestrzępiącego się materiału, lub zszyte dwa trójkąty i odwrócone na drugą stronę.
Podobnie grzebień w kształcie korony.
Ogonek możne być wykonany ze wstążki lub włóczki, a także z materiału.

Mamy już przygotowane wszystkie potrzebne elementy.
Układamy je odpowiednio i zszywamy  zostawiając dolną krawędź.


Po zszyciu składamy odpowiednio materiał (zdjęcie) tak, aby zszyć dól. Tutaj zszywamy jakby w obrębie jednej części wykroju( przerywana linia na szablonie). Zostawiamy otwór na przełożenie na drugą stronę.




Przekładamy na drugą stronę.

Faszerujemy naszą kurkę wypełnieniem.

Zszywamy otwór.

Gotowe!




1 komentarz:

  1. Super! Takiej kurki jeszcze nie widziałam. Bardzo mi się podoba.
    Dziękuję za udział w Linkowym Party DIY. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw ślad po sobie. Będzie mi bardzo miło.