środa, 3 czerwca 2015

Męskie spodnie -"Admin ma sztruksowe chinosy"



Jakiś czas temu uszyłam spodnie, tym razem nie dla mnie. Kupiłam czarną lekko elastyczną bawełnę, materiał jednak mnie rozczarował i to ogromnie. Wszystko się do niego klei, a po chwili noszenia spodnie wyglądają jakby były brudne.


Spodnie z tego wykroju

Było to moje pierwsze podejście do męskich spodni, uważam, że poszło mi bardzo dobrze. Szwy równiutkie wzmocnienia szwów tez, dodatkowo na tyłku, są oszukane kieszonki pierwszy raz wykonywane prze zemnie. Wszyłam także szlufki na pasek. Guzik jest trochę krzywy, bo wbijałam go tłuczkiem do mięsa, ale kto by się tym przejmował:D




2 komentarze:

  1. Super spodnie, świetnie odszyte - jestem pod wrażeniem, że to pierwsze męskie spodnie jakie uszyłaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :D Sama jestem zdziwiona, że tak parafie :D

      Usuń

Jak już tu jesteś, zostaw ślad po sobie. Będzie mi bardzo miło.