czwartek, 12 lutego 2015

Etui, pokrowiec na telefon, smartphone



Uszyłam etui na telefon dla kuzynki. Taki mój DIY. Pierwszy raz zmierzyłam się z taka aplikacja, w dodatku na specjalne życzenie jest to literka pi. Żeby ja wykonać musiałam zmienić stopkę w maszynie na specjalna do szwu satynowego. Pierwszy raz zmieniłam stopkę !  radość była ogromna dopóki po skończonym szyciu nie zachciało mi się zmienić ją na starą, no i już nie wyszło. Także ciągle mam tamtą założoną, na szczęście to w  niczym nie przeszkadza.



Wykonanie tej aplikacji nie jest szczytem moich marzeń, mogło wyjść lepiej, no ale i tak nie jest najgorzej.

Pokrowiec jest prosty wykonany z filcu przemysłowego, do zamknięcia wykorzystałam uszyty paseczek z bordowego materiału który zapina się na rzep. Pasek ten służy także do ułatwienia wyciągnięcia telefonu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, zostaw ślad po sobie. Będzie mi bardzo miło.