sobota, 17 stycznia 2015

Stanik, bralette

Zawsze bardzo podobały mi się delikatne koronkowe staniki, planowałam sobie taki uszyć ale jakoś nigdy się nie składało. Błądząc po internetach natrafiłam na tutorial opisujący wykonanie takiego, o TUTAJ.



Szyjąc oczywiście musiałam coś zepsuć, ucięłam za krótkie ramiączka. Miseczki wykonane z podwójnej warstwy materiału. W ogóle mam wrażenie, że to, co uszyłam lepiej wygląda na wieszaku niż na mnie.
Zdecydowałam, że w przyszłości jak będę szyła coś podobnego to muszę zmienić, zmodyfikować wykrój stanika tzn w obwodzę wszyć grubsza gumę oraz zmienić kształt miseczki bardziej w kierunku czegoś o kształcie bardotki.





Jakos to mi ostatnio siedzi w głowie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, zostaw ślad po sobie. Będzie mi bardzo miło.