poniedziałek, 27 października 2014

Śniadaniówki

Plan został wykonany, chciałam śniadaniówkę i ją mam, mam nadzieje tylko ze spełni swoja funkcje tak jak powinna.
W sobotę powstały trzy czerwone śniadaniówki wykończone od środka zielona ceratą w kwiatki, tak aby nic się nie pobrudziło, ani nie zrobiło tłuste.Torebka śniadaniowa zamyka się na rzep, niestety czarny, bo tylko taki miałam w domu.

Materiały: czerwona ściereczka z Pepco oraz cerata na stół z Pepco.

Skoro usiadłam już przy maszynie to powstała, także bluzka w kurza łapkę, ale o tym nie teraz.

 Przyznaje się, że pomysł zaczerpnięty z internetów i wielu ciekawych blogów.




A o to mali pomocnicy, przecież trzeba sprawdzić co dobrego możne być w środku


A tu środek śniadaniówki.

 I poszerzony dół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, zostaw ślad po sobie. Będzie mi bardzo miło.